Nya skor

Idag fick Ess nya skor. Hände inte så mycket i stallet, hovslagaren var tidig (ca 20 min) men jag var ändå i stallet så vi körde på direkt. Ess sköter sig galant (som vanligt).
 Han fick lite hö under tiden, inget han brukar få men han blev precis intagen och jag kände att jag inte skulle orka stå med en hungrig häst som skulle försöka pussa mig hela tiden på jakt efter godis.

Efter skoningen var vi en kortis på volten och jobbade från marken i grimma, han känns lite stel i vänster.
 Var kalt ( ca -5) så det var ingen annan där, först nr jag skulle gå kom någon till stallet. Oftast brukar det änså vara en del i stallet run 18 tiden, men inte idag.,

 


Sen fyller Benita år!!! Många grattis ifrån mig!!



 

Kommentarer
Postat av: Benita

Tack för grattis! (((kram)))

2012-01-10 @ 10:32:13
URL: http://b1itas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0