Tisdag

Idag så skrittade jag och Karin ut en sväng till sjön fast det var mörkt. Men den lilla snön vi har gör så det blir ganska ljust så vi såg ganska bra.

Red sen lite på volten, främst i skritt. Idag kändes han stelare i höger, skumt det där.
Tölten kändes ok, även traven funkade.
Vi tar det lite halvlugnt nu, vill inte att han ska behöva gå så mycket efter sin skada.

Måste nästan ha varit rekord i stallet idag, 1 timme och 45 min, då han jag ju mocka, fixa påsar och vatten samt rida i 45 min. Så lätt annars att det tar minst 3 timmar. Tror att jag pratar för mycket i stallet helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: Benita

Jo, det tar en hel massa tid att prata då man är i stallet! ;)

Men, det är ju rätt trevligt också! :)

2012-01-10 @ 23:04:18
URL: http://b1itas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0